

- Kordonek DOPPIO RITORTO 8/3=5 kolor Biały
- Obręcz dziewiarska - przyrząd do robienia kominów - zestaw
- Kordonek DOPPIO RITORTO 12/3=8 kolor Biały
- Włóczka HIMALAYA DOLPHIN BABY kolor nr kat. 80308
- Włóczka Schachenmayr Boston kolor mittelgrau meliert nr kat. 00092
- Włóczka Schachenmayr Alpaca Classico kolor kiesel mélange nr kat. 00094
- Kołnierz ze sztucznego Lisa Syberyjskiego kolor Biały
- Obręcz dziewiarska - przyrząd do robienia szalików - zestaw
- Kordonek DOPPIO RITORTO 8/3=5 kolor Beż
- Włóczka Schachenmayr Boston kolor capriblau nr kat. 00154
- Włóczka NAKO Spaghetti Effect kolor nr kat. 75536
- Włóczka NAKO Spaghetti kolor Ciemna Kość Słoniowa nr kat. 00288

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty.
Jak reklamować, i kiedy można zwrócić produkt zakupiony w ePasmanteria24.pl.
Reklamacje i zwroty są realizowane zgodnie z obowiązującym Regulaminem sklepu oraz Ustawą o Ochronie Praw Konsumentów.
Reklamacje.
Staramy się, aby nasze produkty nie miały wad. Podczas przygotowanie każdego zamówienia sprawdzamy pakowany towar. W przypadku tkanin sprawdzamy, czy nie przygotowany odcinek nie posiada skaz. Towar fabrycznie zapakowany jest sprawdzany tylko w zakresie umożliwiającym to przez opakowanie producenta. Taki towar przesyłamy w oryginalnym opakowaniu.
W przypadku wykrycia wady przez klienta prosimy niezwłocznie się z nami skontaktować poprzez:
- przesłanie wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@ePasmanteria24.pl,
- wypełnienie formularza kontaktowego
- pisemnie na adres: al. Komisji Edukacji Narodowej 95/97 UH 13, 02-777 Warszawa.
W celu najlepszego określenia podstawy reklamacji ważne jest umieszczenie w przesłanym zgłoszeniu:
- okoliczności dotyczących stwierdzenia wady
- rodzaju i daty wystąpienia wady;
- jeśli to możliwe przesłanie zdjęć przedstawiających wadę
- kopii dowodu zakupu (paragon lub faktura).
Niezbędne jest też określenie oczekiwań związanych z przyjęciem reklamacji. Aby zapewnić możliwość ciągłość kontaktu prosimy o umieszczenie w zgłoszeniu danych kontaktowych (nr telefonu, adres e-mail lub adres korespondencyjny). Kontaktujemy się w ciągu 14 dni kalendarzowych przedstawiając naszą propozycję rozwiązania problemu. Brak reakcji w tym czasie będzie oznaczał, że reklamacja została uznana.Jeśli do ustosunkowania się do reklamacji niezbędne będzie dostarczenie towaru niezbędne będzie jego dostarczenie na adres al. Komisji Edukacji Narodowej 95/97 UH 13, 02-777 Warszawa najtańszą dostępną w sklepie ePasmanteria24.pl możliwą formą dostawy. Jeśli w takiej sytuacji reklamacja będzie zasadna pokryjemy koszty transportu i odeślemy towar wolny od wad. W przypadku, gdy wada będzie z winy Klienta koszty transportu w obie strony pokrywa klient.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Zgodnie z regulaminem istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni. Prawo to dotyczy towarów, które są dostarczane w formie podstawowej dostarczonej do nas przez dostawcę lub producenta. W takiej sytuacji niezbędne jest przesłanie do sklepu oświadczenia o odstąpieniu od umowy nie później niż 14 dnia od jego otrzymania :
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@ePasmanteria24.pl,
- pisemnie na adres: al. Komisji Edukacji Narodowej 95/97 UH 13, 02-777 Warszawa.
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta.
W celu najlepszego określenia podstawy reklamacji ważne jest umieszczenie w przesłanym zgłoszeniu:
- danych kontaktowych
- kopii dowodu zakupu (paragon lub faktura).
W ciągu 14 dni od otrzymania od Państwa zgłoszenia dokonamy zwrotu środków bezpośrednio po przekazaniu do sklepu towaru na adres:
PHU Moda-Textil
ePasmanteria24.pl
al. Komisji Edukacji Narodowej 95/97 UH 13
02-777 Warszawa.
Koszt transportu w takim przypadku jest pokrywany przez osobę zwracającą.
Uwaga!
Udogodnienie to – zwrot towaru zakupionego na odległość – zgodnie z regulaminem i Ustawą nie przysługuje jeżeli sprzedawany produkt służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Takim rodzajem jest sprzedaż tkanin. Każde zamówienie jest związane z przygotowaniem produktu w celu zaspokojenie zindywidualizowanych potrzeb klienta.